V petek, 28.11.2014, smo se 6. šolsko uro dobili v učilnici zgodovine na prvem šolskem parlamentu. Prisotni smo bili predstavniki Šolske skupnosti ter ravnateljica. Predstavili smo dosedanje delo Šolske skupnosti, predvsem aktivnosti v Tednu otroka (sprejem prvošolčkov, izvedba ankete o vključenosti v interesne dejavnosti) ter aktualno akcijo zbiranja odrabljenih družabnih iger, ki jih bomo poslali društvu Ela v afriško državo Malavi. Tema otroškega parlamenta v šol. letu 2014/15 je Izobraževanje in poklicna orientacija.
Tako nas je v kratki anketi zanimalo, kaj si učenci naše šole želijo postati, ko odrastejo. Kot kažejo rezultati bomo v prihodnje imeli največ frizerk, učiteljic, veterinarjev, kmetov in vzgojiteljic. (Prav zanimivo bi bilo anketo ponoviti čez 15 let!) Vsekakor zanimiv nabor poklicev. Razmišljali smo o tem, kaj vpliva na odločitev otroka oz. najstnika glede svoje poklicne usmerjenosti. Zdi se, da si večinoma izberemo poklice, s katerimi se srečujemo v našem vsakdanjem življenju. Tako ni odveč namig, da se tekom šolanja učence seznani z kar najbolj različnimi poklici. Na samo odločitev pa lahko vpliva tudi vključenost v interesne dejavnosti, saj preko njih učenci izražajo in razvijajo svoj ustvarjalni potencial. Šola bi tako morala ponuditi brezplačne interesne dejavnosti, ki ne spodbujajo socialnega razločevanja.
Šolski parlament bomo v tem šolskem letu organizirali še enkrat, predvidoma v mesecu marcu.
Šolska skupnost